Politica de confidențialitate

Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental SO WHAT CONCEPT STORE, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 („Regulamentul general privind protectia datelor” sau „GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit aceast document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate. 

Cine suntem  

Suntem  SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L. , persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Sectorul 6, Calea Giulesti, Nr. 23, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/2245/18.02.2020, cod unic de inregistrare fiscala RO42275848. In sensul legislatiei cu privire la protectia datelor, suntem operator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal. 

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dvs cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat sa  aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dvs astfel:

Cand va creati un cont SO WHAT CONCEPT STORE, ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele;

In cadrul paginii dvs personale (Contul meu) din platforma SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L.,aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: fotografie, genul, nickname, numar telefon mobil, numar telefon fix, data nasterii, nivelul educatiei, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc.;

Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc. 

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web sau a folosirii aplicatiei smartphone, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri. 

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.     

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii

Vom utiliza datele dvs cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

Pentru prestarea serviciilor SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L in beneficiul dvs

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

  • Crearea si administrarea contului in cadrul platformei SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L.;
  • Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
  • Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate;
  • Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  • Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;
  • Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile si serviciile SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L.

Prelucrarea datelor dvs pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L. si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila. 

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs de Cumpararor, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie subsecvent finalizarii unei comenzi sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand Intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs fundamentale sa nu fie afectate.

Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie , si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web si in aplicatia smartphone. Pentru a va pune la dispozitie informatii de interes pentru dvs, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs de cumparator (de ex. produsele vizualizate / adaugate in wishlist / achizitionate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram Intotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor si libertatilor dvs, si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dvs si nu va  afecteaza similar intr-o masura semnificativa.

In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:  

  • Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L. fata de atacuri cibernetice:
  • Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
  • Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca  drepturile si libertatile dvs fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs. 

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii In care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Aceste pot include:

  • Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei SO WHAT CONCEPT STORES.R.L. fata de atacuri cibernetice:
  • Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
  • Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale  cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cat timp pastram datele dvs cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dvs cu caracter personal cat timp aveti un cont In platforma SO WHAT CONCEPT STORE S.R.L. . Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului, si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs urmatoarelor categorii de destinatari:

  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plata/bancare;
  • furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
  • furnizorilor de servicii de cercetare de piata;
  • societatilor de asigurare;
  • furnizorilor de servicii IT;
  • altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

In cazul In care ne revine o obligatie legala, sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza In conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, In baza unor contracte Incheiate cu acestia. 

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

Cum avem grijă de protejarea datelor dvs?

Datele personale ale Clientului sunt prelucrate in conformitate cu Regulamentul Parlamentului European si al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016. despre protectia persoanelor fizice privind prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, precum si abrogarea Directivei 95/46/CE (Jurn.Oficial UE.L Nr. 119, pag. 1) (denumit in continuare „GDPR”) si alte prevederile ale legii privind protectia datelor cu caracter personal, aplicabile in prezent adica pe intreaga perioada de prelucrare a datelor specificate. Datele personale inseamna informatii cu ajutorul carora o persoana fizica poate fi identificata sau identificabila (denumite in continuare „Datele Personale”).

O persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata in mod direct sau indirect, în special pe baza unui identificator, cum ar fi numele si prenumele, numarul de identificare, datele de localizare, ID-ul de Internet sau unul sau mai multi factori specifici.

Administratorul acorda o atentie speciala pentru a proteja interesele persoanelor la care se refera datele, si, in special, asigura ca datele colectate de acesta sunt:

  • prelucrate in conformitate cu legea, in mod echitabil și transparent pentru persoana vizata;
  • colectate in scopuri concrete, explicite si legitime si nu sunt prelucrate in continuare intr-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
  • adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar pentru scopurile pentru care sunt procesate;
  • corecte și actualizate, daca este necesar;
  • pastrate intr-o forma care sa permita identificarea persoanei vizate nu mai mult decat este necesar pentru scopurile pentru care datele sunt prelucrate;
  • prelucrate intr-un mod care sa asigure o securitate adecvata a Datelor Personale, inclusiv protecția impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si a pierderii accidentale, a distrugerii sau deteriorarii, cu ajutorul masurilor tehnice sau organizatorice corespunzatoare.

Informatiile pe care le prelucram: datele dvs. nume, prenume si adresa de email ajung in posesia noastra cand un Client se inregistreaza pentru un cont de utilizator. Nu colectam date personale despre vizitatorii si utilizatorii site-ului daca acestia nu inregistreaza un cont. De asemenea datele stocate nu sunt puse la dispoziția altor destinatari. Este posibil sa colectam date care nu au caracter personal referitoare la teritoriul din care s-a facut vizita pe site, durata vizitei si paginile accesate. Aceste date fara caracter personal sunt utilizate in scopuri interne de marketing. Pentru detalii va rugam sa consultati Politica Cookie existenta .

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermendiul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.  

Scopul prelucrarii datelor personale: Vom folosi datele personale pentru a oferi Clientului produsele descrise pe site, pentru a va facilita si procesa platile, pentru a facilita o comanda viitoare, pentru a răspunde la reclamațiile Clientului si pentru a informa Clientului despre modificarile de securitate. Scopul colectarii va varia in functie de nevoile fiecarui client si de marketing. Clientii care si-au exprimat consimtamantul vor putea primi newslettere privitoare la promotii sau reduceri de pret sau stiri operationale. Deci, scopul prelucarii datelor personale va fi stabilit in mod cert de catre client. Clientul care a optat initial pentru transmiterea de newslettere si ulterior nu mai doreste sa primeasca mesaje poate dezactiva sau modifica preferintele intiale accesând setarile contului.

Stocarea Datelor Personale: Initial datele personale sunt prelucrate automat si stocate intr-un fisier general la care accesul se realizeaza pe baza de parola doar de administratorul companiei. Parolele sunt cunoscute doar de administratorul societatii. Datele mentionate in fisierul de acces sunt pastrate 2 ani pentru a fi folosite ca probe in cazul unor investigatii si vor fi sterse la solicitarea clientului. Cand volumul datelor stocate va impune executarea copiilor de siguranta clientul va fi informat imediat.

Clientul este responsabil pentru pastrarea seretului parolei de acces in contul unic. Clientul intelege că daca incredinteaza cuiva parola contului sau, acea persoana are acces si la datele sale personale.

Dupa cum s-a aratat la inceput, realizand cat de importanta este viata privata a Clientilor, Administratorul protejeaza nu numai persoanele care vizitează Magazinul Online sau folosesc Aplicatii, dar, de asemenea, Clientii care au pus la dispozitia Administratorului Datele sale Personale cu utilizarea altor canale de comunicare, si anume.:

  • site-ul https://www.facebook.com si orice alte site-uri marcate sau co-marcate cu firma Facebook (inclusiv subdomeniile, versiuni internaționale, widget-uri, si versiuni pentru telefoane mobile) ale caror principii de functionare se bazeaza pe reglementarile disponibile, in special, la adresa https://www.facebook.com/legal/terms, furnizate de Facebook Inc., sau, respectiv, de Facebook Ireland Limited (în continuare „Service Facebook”), inclusiv prin intermediul functiei Facebook Lead Ads, care vizeaza marketingul direct al produselor sau serviciilor proprii ale Administratorului. Regulile pentru protectia si utilizarea Datelor Personale de catre Serviciul Facebook sunt disponibile, de exemplu, pe site-ul: https://www.facebook.com/policy.php. Administratorul nu are nicio influenta asupra continutului reglementarilor legale ale site-ului Facebook, inclusiv celor care se refera la Datele Personale.
  • aplicatii care permit Administratorului sa realizeze campanii publicitare, inclusiv concursuri, in cadrul site-ul Facebook.

In ce scopuri sunt utilizate informatiile despre dvs?

De fiecare data, scopul si domeniul datelor prelucrate de Administrator rezulta din consimtamantul Clientului, din contract sau din lege, iar datele sunt precizate suplimentar ca urmare a actiunilor intreprinse de Client in Magazinul Online sau pe alte canale de comunicare cu Clientul. De exemplu: (I) Datele Personale ale Clientului pot fi procesate pentru a-i acorda, prezenta sau oferi oferte si promotii dedicate pentru el, pe cat posibil adaptate preferintelor sale (care ar putea produce un impact esential asupra lui), numai daca Clientul și-a dat consimtamantul (datele nu sunt disponibile persoanelor care nu si-au dat acest consimtamant); (II) daca Clientul nu decide sa cumpere prin intermediul Magazinului Online, ci va efectua prin intermediul acestuia numai o Rezervare a Produselor selectate, Datele sale Personale nu vor fi puse la dispozitia transportatorului care efectueaza expedieri la comanda Administratorului.

Scopurile preluarii Datelor Personale ale Clientilor de catre Administrator, sunt:

  • incheierea si realizarea Contractului de Prestare a Serviciilor (Cont) sau luarea de masuri la cererea viitorului Client inainte de incheierea Contractului (datele dvs. sunt procesate in scopul de a va administra Contul pentru a va putea bucura de avantajele pe care acest Cont le ofera, de exemplu, plasarea comenzilor fara a fi nevoie sa completati de fiecare data formulare, acces la istoricul cumparaturilor, gestionarea consimtamanturilor dvs. pe site etc., permitandu-va sa beneficiati de alte servicii disponibile pe site-ul nostru);
  • incheierea si realizarea Contractului de Vanzare sau a Rezervarii sau luarea de masuri la cererea viitorului Client inainte de incheierea Contractului (Datele dvs. Personale ne sunt necesare pentru realizarea comenzii dvs. si pentru indeplinirea contractului incheiat – in special confirmarea depunerii comenzii si rezervarea sau trimiterea ;
  • produsului selectat catre dvs., precum ai daca este necesar, contactarea dvs. in aceasta chestiune);
  • acceptarea si examinarea reclamatiilor;
  • desfasurarea concursului, in special selectarea castigatorilor concursului si acordarea premiilor;
  • prezentarea de reclame, oferte sau promotii (reduceri) privind produsele sau serviciile    Administratorului si ale partenerilor ( lista actuala este disponibila in cadrul pagina magazinului) sai destinate tuturor consumatorilor, in special pentru realizarea acordului de furnizare a Newsletter-ului;
  • evaluarea si analiza activitatii si a informatiei despre Client, inclusiv in cadrul prelucrarii automate a Datelor cu Caracter Personal (profilare), in scopul de a prezenta reclame generale, oferte sau promotii (reduceri), privind produsele sau servicile Administratorul și ale partenerilor sai, intr-un mod adaptat intereselor Clientului respectiv (dar care nu afecteaza in mod semnificativ deciziile sale), in special, in vederea realizarii acordului de furnizare a Newsletter-ului si a analizelor de piata si a celor statistice;
  • urmarirea reclamatiilor si apararea impotriva revendicarilor, inclusiv din partea tertilor – daca utilizati majoritatea functionalitatilor Magazinului Online ;
  • indeplinirea obligatiilor legale care decurg din reglementari, de exemplu, fiscale si contabile, in special in cazul contractelor platibile;
  • corespondenta cu Clientii, inclusiv acordarea raspunsurilor la mesajele Clientilor.

In cazul unui Client major, cu acordul sau suplimentar, Datele Personale pot fi, de asemenea, prelucrate pentru a prezenta, a crea, a acorda si a realiza reclamele, ofertele sau promotiile (reducerile) care se refera la produsele sau serviciile Administratorului si partenerilor sai, dedicate Clientului respectiv, adaptate la preferintele sale (profilare), ca rezultat al luarii deciziilor automate, care pot produce efecte juridice sau pot avea un impact esential asupra acestuia, de exemplu printr-o reducere pe termen scurt pentru un anumit produs recent vizualizat, acordata exclusiv unei asemenea persoane (optiunea nu este disponibila pentru persoanele care nu sunt majore sau care sunt majore, dar care nu au acceptat acest lucru). 

La cine putem transmite datele dvs?

De fiecare data catalogul destinatarilor Datelor cu Caracter Personal prelucrate de Administrator rezulta in primul rand din domeniul serviciilor utilizate de Client.

Catalogul destinatarilor de Date este, de asemenea, rezultatul consimtamantului Clientului sau rezulta din lege și este precizat suplimentar ca urmare a actiunilor intreprinse de catre acesta in Magazinul Online.

In procesul de prelucrare a Datelor Personale, partenerii Administratorului pot participa intr-o masura limitata, in special cei care ajuta tehnic sa conduca eficient Magazinul Online, inclusiv comunicarea cu Clientii nostri (de exemplu, ne sprijina in trimiterea de e-mailuri, iar in cazul actiunilor publicitare – de asemena, in campanii de marketing), furnizori de servicii de hosting sau servicii teleinformatice, transportatori sau agenti care realizeaza expedieri de Comenzi, entitati care deservesc plati electronice sau prin carduri de plata in Magazinul Online, companii care furnizeaza servicii software, sustin Administratorul in campanii de marketing, precum si furnizori de servicii juridice si de consultanta .

In cadrul activitatii de marketing (publicitate), Administratorul beneficiaza de serviciile unor terte parti care utilizeaza fisierele cookie in Magazinul Online. Catalogul acestor entitati este indicat in detaliu in punctele urmatoare ale prezentei Politici.

Daca datele dvs. sunt transmise, de asemenea, in tari terte (in afara Spatiului Economic European)?

In cadrul utilizarii de catre Administratorul a instrumentelor care sprijina activitatile sale curente, furnizate de exemplu de compania Google, Datele Personale ale Clientului pot fi transmise catre una din tari din afara Spatiului Economic European, in special in Statele Unite ale Americii (SUA) sau orice alta tara in care entitatea colaboratoare cu Administrator tine instrumentele pentru prelucrarea Datelor Personale.

Securitatea adecvata a Datelor cu Caracter Personal furnizate a fost asigurata de Administrator prin utilizarea clauzelor standard de protecție a datelor adoptate în temeiul deciziei Comisiei Europene și a acordurilor de incredintare a datelor pentru procesare care indeplinesc cerintele GDPR. In cazul transferului de date din Europa in SUA, anumite entitati situate acolo pot oferi in plus un nivel corespunzator de protectie a datelor in cadrul asa-numitului program Privacy Shield. 

Clientul are dreptul sa obtina o copie a nivelelor de securitate utilizate la transferarea datelor catre tara a treia, in special prin contactul cu noi.

Contactandu-ne, Clientul are dreptul sa obtina o copie a Datelor Personale transmise intr-o tara terta.

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi In legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

Identitate

Luam In serios confidentialitatea tuturor Inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs cu privire la astfel de Inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului SoWhat. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii

Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept In ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal, cu exceptia cazului In care solicitarea dvs. de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz In care vom percepe o suma rezonabila In asemenea circumstante.  Va vom informa despre orice onorarii aplicate Inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns

Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum o luna, cu exceptia cazului In care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz In care urmeaza sa raspundem In termen de maximum doua luni. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de o luna. S-ar putea sa va Intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va Ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile tertelor parti

Nu trebuie sa respectam o cerere In cazul In care ar afecta In mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Drepturi vizate    

Accesul  

 Puteti sa ne cereti:    

  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  • sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;
  • sa va oferim alte informatii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam In strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dvs., In masura In care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

Rectificarea    

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil sa Incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Stergerea datelor    

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai In cazul In care:  

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala In acest sens.        

Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dvs. de stergere a datelor dvs. cu caracter personal In cazul In care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:   

  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept In instanta.      

Exista anumite alte circumstante In care nu suntem obligati sa respectam solicitarea dvs. de stergere a datelor, desi acestea doua sunt cele mai probabile circumstante in care v-am putea refuza aceasta solicitare

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul sowhat.ro si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la sowhat.ro, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar sowhat.ro va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului sowhat.ro, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restrictionarea prelucrarii datelor  

 Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:   

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; 
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; 
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; 
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.        

Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal In urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:  

  • avem consimtamantul dvs.; 
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; 
  • pentru a proteja drepturile sowhat.ro sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor    

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal Intr-un format structurat, utilizat In mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:    

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs. sau pe Incheierea sau executarea unui contract cu dvs; 
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Opozitia    

Va puteti opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal in temeiul interesului nostru legitim, in cazul in care considerati ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale prevaleaza fata de acest interes.

De asemenea, va puteti opune oricand prelucrarii datelor dvs in scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz in care vom inceta in cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.

Luarea de decizii automate  

 Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:  

  • produce efecte juridice cu privire la dvs;
  • va afecteaza in alt mod similar si Intr-o masura semnificativa;    

Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns In urma luarii automate a deciziilor:     

  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs; 
  • se bazeaza pe consimtamantul dvs explicit.

Plangeri    

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactați in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.